Stayokay verlengt sluiting hostels tot en met 28 april a.s.

01 april 2020

Amsterdam, 1 april 2020 - In lijn met de overheidmaatregelen die gisteravond gecommuniceerd zijn, verlengt Stayokay de sluiting van alle hostels tot en met 28 april a.s. De verlenging van de sluiting is het gevolg van de verregaande maatregelen in de aanpak van het coronavirus.

Maatregelen
Stayokay informeert deze week alle toekomstige gasten met een verblijf tussen 1 en 28 april a.s. over de verlenging van de sluiting. Voor een groot deel van de werknemers is de NOW-regeling (Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging voor Werkgelegenheid) aangevraagd. Deze vervangt de aanvraag van de stopgezette maatregel Werktijdverkorting.

Regionale noodverordening Zeeland
Als gevolg van de noodverordening die is uitgevaardigd in de Veiligheidsregio Zeeland, geldt voor Stayokay Domburg een uitzondering; deze locatie zal in ieder geval tot en met 10 mei a.s. gesloten zijn. Stayokay volgt de situatie voor alle veiligheidsregio's op de voet.

Over Stayokay
Stayokay is de grootste hostelketen van Nederland met 22 verrassende locaties, van de Achterhoek tot Amsterdam. Al sinds 1929 biedt Stayokay (inter)nationale gasten de ideale plek om te overnachten; slapen kan op privé- of gedeelde kamers. Maar ook voor vergaderingen, feestelijke en zakelijke events ben je bij Stayokay aan het juiste adres. Stayokay verzorgt jaarlijks bijna een miljoen overnachtingen en wil voortrekker zijn op het gebied van duurzame en sociale initiatieven. Stayokay is aangesloten bij Hostelling International: een netwerk van meer dan 4000 hostels wereldwijd.

Kijk voor meer informatie over de maatregelen op stayokay.com/coronavirus

Maatregelen